TÓN PROJEVU
To, co vaše značka sděluje, se může měnit ze dne na den. Způsob, jakým toto sdělení pronášíme, by však měl být konzistentní. Udržovat jednotný a autentický styl projevu pomůže zákazníkům lépe si vaši značku zapsat do podvědomí.
MODELOVÝ PŘÍKLAD
Produkt Sleepy jsou zcela smyšlené pilulky na spaní, jejíž hlavní složkou jsou "neuronové lipidy" (je to úplný nesmysl). Na příkladech níže je vidět, jak různé tóny projevu mění celkové vyznění sdělení, přestože se snažíme říci to samé.
Tón projevu neznamená jen zvukový projev, ale především textový. Slova jsou mnohdy výraznější, než samotný důraz, dikce či hlasitost. Tón projevu proto ovlivňuje:
TÓN PROJEVU
TÓN PROJEVU
TÓN PROJEVU
TÓN PROJEVU
TÓN PROJEVU
TÓN PROJEVU
TÓN PROJEVU
TÓN PROJEVU
TÓN PROJEVU
TÓN PROJEVU
TÓN PROJEVU
TÓN PROJEVU
TÓN PROJEVU
TÓN PROJEVU
TÓN PROJEVU
TÓN PROJEVU
Vědět co říci je jedna věc. Ale udržet konzistentní způsob a tón projevu, jak toto sdělení komunikovat, je věc druhá. Pomůžeme vám vytvořit strategii značky a najít ten pravý tón projevu na specializovaném workshopu Autentická značka.
Simon Anfilov - Brand Designer