STYL ZNAČKY
Šaty dělají člověka. A každý má svůj styl. Pokud znáte svoji pozici na trhu, víte, co děláte, kdo jste a jaký máte charakter, je potřeba dát osobnosti vaší značky jedinečný autentický vzhled.
Specifický styl značky by měl dobře ladit s jejím charakterem. Drsňák nenosí růžové sukně a pečovatel si neoblékne černou mikinu s lebkami.
Znát vizuální styl značky je klíčové pro všechny tvůrce. Kromě grafiků uvítají upřesnění vizuálního stylu i textaři a tvůrci marketingových kampaní.
Grafici možná mají lepší cit pro barvy, ale psychologie barev a tvarů je dostupná, analytická a pochopitelná věc pro každého.
Psychologie barev může (ale nutně nemusí) hrát velmi významnou roli pro celkové vyznění značky. Lidé si s barvami okamžitě spojují určité emoce a archetypální hodnoty.
Na světě je více jak půl milionu různých písem. Každá značka si může vybrat anebo si dokonce vytvořit písmo vlastní.
Při výběru písma se nikdy nevyhnete trendům, které se - stejně jako v módě - mění velmi rychle. Nicméně v kresbách a stylu jednotlivých kategorií písem se ukrývají další hodnotné vhledy pro osobnost vaší značky.
STYL ZNAČKY
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: Autorská práva na obrázky náleží jejich tvůrcům. Není povoleno používat vyobrazená díla pro komerční účely.
SEZNAM VŠECH AUTORŮ: Nueve, Only Studio, Henrik Adamsen, Liquidink.design, Manitou Design, Lee Høwell, Fadila Puteri, Firmalt, Paola Vecco, Eskader, Jeux de Mains, Office Milano, Pop & Pac Studio, Simon Anfilov, Pentagram, Only Studio, Menta Picante, Alto Crew, Noeeko Studio, Jerome Masi, Ana Cuna, Meeta Panesar, TOTM, Marsdem, Mee, Lorena Gonzalez, Carlos Davis, Madelyn Bilsborough, Deep Yellow, Adam Birkett, Vladimir Lifanov, Samuel Crimshaw, Larssen & Amaral, Kasia Wydrowski, Bocanegra Studio, Kristína Bartošová, Mélanie, Nicolas Zentner, Omura, Thought Merchants, Michael Young, Marcin Kaczmarek, Anas Belekhbizi, Amr Mousa, Oleg Zaharevich, Human, La Tortilleria, Henriquez Lara Estudio, Mucho Design, Jason Briscoe, Kirill Karpunin, Katapult Design, IAM JEREMIAH Baker, Neubau, Hammad Iqbal, Arch - Scale, Pearl Studios, Owi Sixseven, Deokhee Jeong, Rana Salam, Parámetro Studio, Sjin Kil, Juri Zaech, Foreign Policy, Poppie Pack, Alexander Cherkasov, Stephanie Medeiros, Marka Network, Saturna Studio, Anita Austvika, Oddds The New Anthropology, Katarzina Bialasiewicz, Two Times Elliott, Sam Whitten, Carl Nas Associates, JU&KE Design Studio, Angelina Askeri Interiors, atipo, Bettina Winkler.
Psychologie barev je často podceňována i přeceňována. Barvy na nás velmi silně podvědomě působí, ale vždy je potřeba hledět na celkový koncept a záměr. Například chceme-li se odlišit, může fungovat i barevnost, která bude porušovat trendy i zavedená schémata.
UPOZORNĚNÍ: Níže uvedené popisy barev nejsou dogma a nereflektují složitou psychologii barev a trendy, které se neustále mění. Je proto důležité řídit se vlastním citem, záměrem a celkovou strategií značky.