STRATEGIE ZNAČKY

Dobrá strategie značky je klíč k srdcím vašich zákazníků.


Strategie značky je myšlenkový koncept, který vymezí smysl, hodnoty, tvrzení nebo charakter naší značky, abychom mohli dlouhodobě dělat dojem autentické osobnosti (značky)

a dokazovat své přísliby činy.

Jednoduché odpovědi na složité otázky

Nemám důvěru ve zdlouhavé několikastránkové strategie plné bezobsažných frází a průzkumů. Proto jsem vyvinul vlastní metodu strategie značky, která je postavena na autenticitě. Nesleduje pouze úspěch a zisk, ale skutečné budování vztahu se zákazníky. Metodou Autentické značky prošlo již několik desítek firem.

Metoda Autentické značky (AZ) má za cíl nacházet jednoduché odpovědi na složité otázky. Díky sedmi stavebním kamenům rozdělených do tří kruhů poznáme vaši značku do hloubky. Když správně definujeme její smysl, pozici a osobnost, můžeme snadněji a s větší jistotou tvořit název, logo, vizuální styl a veškerou komunikaci. Výstupem strategie jsou jasně definované myšlenky, mise a hodnoty, se kterými se může seznámit každý, kdo bude přispívat k tvorbě značky.

K čemu mi strategie bude?


Jasná strategie značky pomáhá:

  • lidem ve vedení firmy ke správnému rozhodování,
  • všem tvůrcům při tvorbě designu a vizuální identity,
  • manažerům při budování firemní kultury,
  • specialistům při tvorbě marketingu, PR, reklamy, atd.

Workshop Autentická značka může také významně pomoci celé vaší obchodní strategii, protože nabízí široký pohled na značku a firmu a inspiraci pro její dlouhodobý rozvoj.


Smysl značky ve schématu metody strategie značky

PRVNÍ KRUH

Smysl značky

Vize nebo hlubší firemní smysl je hnací motor všech vizionářských a úspěšných firem. Je to ten nejzásadnější důvod, proč by měla vůbec značka existovat.

Je k podivu, kolik firem NEMÁ ani jasnou obchodní vizi, kde chce být za 5–10 let. Tyto firmy většinou postrádají také vizi samotné značky. Naplnit značku silnou vizí by měla být tedy obrovská konkurenční výhoda. Co myslíte?


DRUHÝ KRUH

Pozice značky

V tomto kruhu se vytváří především jedinečnost značky. Je to hledání nápadů mezi nebem a zemí, mezi sférami snů a životní realitou.

Tato část může zásadně ovlivnit dlouhodobou obchodní strategii firmy. Smysl značky položil základy, pozice značky tvoří pevnou konstrukci. Analýza vašich zákazníků, jejich potřeb a přání nám pomůže najít jedinečnost značky. Ta nám ukáže, jaké hodnoty a mise musí značka naplňovat.

Pozice značky ve schématu metody strategie značky

Osobnost značky ve schématu metody strategie značky

TŘETÍ KRUH

Osobnost značky

Průzkumy dokázaly, že značky vnímáme podobně jako lidi. Značky můžeme skutečně milovat i nenávidět. Můžeme jim věřit nebo nedůvěřovat. Stejně jako lidem kolem sebe.

V této části musíme vytvořit autentickou osobnost, která bude mít rozpoznatelný charakter, bude se správně projevovat a bude mít svůj vlastní specifický styl.

REFERENCE

Metodou "Autentické značky" prošli tito vybraní klienti

Logo značky Casa Moderna
Logo značky COMPLUS
Logo značky TAXTORRO
Logo značky TRUANO
Logo značky Bonfair
Logo značky Galaxy
Logo značky NEOHACK
Logo značky SPORTEK
Logo značky Stela&Nela
ENDORFINO

Po úspěšném absolvování workshopu nám firmy daly důvěru, abychom vytvořili také logo a vizuální identitu*. U většiny z nich jsme tvořili i název. Ještě jednou děkujeme!

* Název a koncept maskota značky ENDORFINO vznikl při workshopu. Logo ani vizuální styl jsem netvořil.

Logo Anfilov - písmeno A v bílém čtverci.

Simon Anfilov - Brand Designer

Firemní údaje

IČ: 64560198

DIČ: CZ7305260446

Krhanice 275

257 42 Krhanice