STRATEGIE ZNAČKY
Strategie značky je myšlenkový koncept, který vymezí smysl, hodnoty, tvrzení nebo charakter naší značky, abychom mohli dlouhodobě dělat dojem autentické osobnosti (značky)
a dokazovat své přísliby činy.
Jasná strategie značky pomáhá:
Workshop Autentická značka může také významně pomoci celé vaší obchodní strategii, protože nabízí široký pohled na značku a firmu a inspiraci pro její dlouhodobý rozvoj.
PRVNÍ KRUH
Vize nebo hlubší firemní smysl je hnací motor všech vizionářských a úspěšných firem. Je to ten nejzásadnější důvod, proč by měla vůbec značka existovat.
Je k podivu, kolik firem NEMÁ ani jasnou obchodní vizi, kde chce být za 5–10 let. Tyto firmy většinou postrádají také vizi samotné značky. Naplnit značku silnou vizí by měla být tedy obrovská konkurenční výhoda. Co myslíte?
DRUHÝ KRUH
V tomto kruhu se vytváří především jedinečnost značky. Je to hledání nápadů mezi nebem a zemí, mezi sférami snů a životní realitou.
Tato část může zásadně ovlivnit dlouhodobou obchodní strategii firmy. Smysl značky položil základy, pozice značky tvoří pevnou konstrukci. Analýza vašich zákazníků, jejich potřeb a přání nám pomůže najít jedinečnost značky. Ta nám ukáže, jaké hodnoty a mise musí značka naplňovat.
TŘETÍ KRUH
Průzkumy dokázaly, že značky vnímáme podobně jako lidi. Značky můžeme skutečně milovat i nenávidět. Můžeme jim věřit nebo nedůvěřovat. Stejně jako lidem kolem sebe.
V této části musíme vytvořit autentickou osobnost, která bude mít rozpoznatelný charakter, bude se správně projevovat a bude mít svůj vlastní specifický styl.
REFERENCE
Po úspěšném absolvování workshopu nám firmy daly důvěru, abychom vytvořili také logo a vizuální identitu*. U většiny z nich jsme tvořili i název. Ještě jednou děkujeme!
* Název a koncept maskota značky ENDORFINO vznikl při workshopu. Logo ani vizuální styl jsem netvořil.
Simon Anfilov - Brand Designer