TVORBA ZNAČKY

Kvalitní název značky může být firemní poklad.


Název bude vaši značku provázet desítky let. Nedělejte proto zbytečné kompromisy a svěřte tvorbu názvu expertům.

Dřevěné kostky s nápisem NÁZEV

Tři jednoduché tipy pro dobrý název značky?

Název se těžko tvoří, pokud nemáte jasný cíl a strategii.

Tvořit název z vody a vědět jen obor či zaměření značky je krátkozraké.

Pro nalezení podstaty značky a vhodného názvu je potřeba nejprve projít alespoň základní strategií značky. Ta pomůže odhalit nejen poslání značky, její mise, cíle nebo zákazníky, ale především její osobnost, charakter, styl nebo tón projevu.

Čím více do hloubky svoji značku poznáte, tím snáze budete moci najít vhodný název.

Nesnažte se popsat svůj obor, buďte originální.

Jednou z chyb při tvorbě názvu je soustředit se příliš na to, aby název vysvětloval, co značka nabízí. Do názvu je potřeba vnést spíše tu správnou emoci nebo asociaci.

Firmy jako Apple, Patagonia, Jaguar neprodávají jablka, tučňáky ani jiná zvířata. Vzbuzují emoce, probouzejí imaginaci a možná i proto jsou lépe zapamatovatelné a jedinečné.

Názvy značek, které ve jméně nemají klíčová slova ze svého oboru, se navíc mnohem lépe registrují jako ochranné známky.

Chraňte svoji značku volnou doménou a ochrannou známkou.

Mít volnou doménu ke značce je dnes asi samozřejmostí. Důležité je vždy zvolit správné znění a nepodcenit případné kolize. Pokud nechcete útočit na trh za oceánem, zapomeňte na doménu .com, protože se jedná o zbytečnou komplikaci při tvorbě názvu.

Pokud to se svým byznysem myslíte vážně, měli byste přemýšlet o ochraně své známky její registrací. Určitě znáte tato tajemná znaménka ® a ™, které se u některých značek objevují. Mohou být i u té vaší.


REFERENCE

Ukázka vybraných názvů, které jsme vytvořili.

Specializované služby v oblasti zásilkového obchodu a e-commerce. Jednalo se o kompletní redesign značky včetně vizuální identity, webdesignu a tiskovin.

Tvořili jsme logo

Tvořili jsme vizuální identitu

Český start-up pro online vzdělávání s ambicemi celosvětové expanze. Vychází z anglického truancy - záškoláctví.

Tvořili jsme strategii

Tvořili jsme logo

Tvořili jsme vizuální identitu

Značka výrobků pro úklid. Vychází z latinského niteo - lesklé, zářící čistotou.

Tvořili jsme logo

SPORTEK

Kompletní redesign střední ekonomické školy se sportovním zaměřením. Ve výstavbě.

Tvořili jsme strategii

Tvořili jsme logo

Tvořili jsme vizuální identitu

Kosmetické studio v Benešově. Kompletní tvorba nové značky včetně designu webu.

Tvořili jsme strategii

Tvořili jsme logo

Tvořili jsme vizuální identitu

Specialisté se na nábor pro průmyslovou výrobu s více než 12 000 agenturními zaměstnanci.

Malý developerský projekt s pozemky nad řekou Sázavou. Kompletní zakázka včetně tvorby webu.

Tvořili jsme strategii

Tvořili jsme logo

Tvořili jsme vizuální identitu

Studio moderního střihu s nabídkou střihů, látek a kurzů.

Tvořili jsme logo

Moderní e-shop s drogistickým zbožím zaměřený na férovost a pestrost nabídky.

Tvořili jsme strategii

Tvořili jsme logo

Tvořili jsme vizuální identitu

Neohack

Start-up s revolučními doplňky stravy. Ve výstavbě.

Tvořili jsme strategii

Tvořili jsme logo

Tvořili jsme vizuální identitu

Prodej textilní galanterie - kamenný obchod s e-shopem.

Tvořili jsme strategii

Tvořili jsme logo

Opravy a montáže elektroinstalací pro domy i komerční objekty.

Tvořili jsme logo

Unikátní projekt: vytvoř si svého plyšového medvídka.

Tvořili jsme logo

Specialisté na zakládání firem a virtuální sídla společností.

Evropská společnost specializující se na zavlažovací systémy.

Tvořili jsme logo

Tvořili jsme vizuální identitu

Kompletní řešení pro interiéry obchodů.

Tvořili jsme logo

Tvořili jsme vizuální identitu

Originální název pro obchod s pomůckami a dárky pro seniory.

Tvořili jsme logo

Suporta

Ochranné pracovní pomůcky, BOZP specializace. Projekt byl ukončen.

Tvořili jsme logo

Tvořili jsme vizuální identitu

KOLIK TO STOJÍ

Orientační ceník: tvorba názvu

Tvorba názvu (základní varianta)
Ideální pro menší firmy nebo živnostníky, kteří nechtějí se svojí značkou do světa a nepotřebují ochrannou známku.
  • 5 originálních názvu v online prezentaci
  • 2 revizní kola nebo 2 nové návrhy dle zpětné vazby
  • rešerše na volnost domény CZ
  • rešerše na možnost založení firmy v ČR
  • neomezená licence na užití vybraného názvu
Cena: 15.000 Kč
Tvorba názvu (pokročilá varianta)
Vhodné pro ty, kteří svoji značku berou vážně a potřebují větší jistotu.
  • 7 originálních názvu v online prezentaci
  • 2 revizní kola nebo 2 nové návrhy dle zpětné vazby
  • rešerše na volnost domény CZ, SK i EU
  • rešerše na možnost založení firmy v ČR
  • základní orientační rešerše na možnost registrace ochranné známky
  • neomezená licence na užití vybraného názvu
Cena: 22.000 Kč
Tvorba značky od A-Z
  • vytvoření strategie značky
  • návrh názvu, sloganu značky a slovní identity
  • návrh loga značky a vizuální identity (Stylescape)
  • manuál vizuální a slovní identity značky
  • neomezená licence na užití
Cena od: 179.000 Kč

KONTAKT

Pojďme si promluvit

Rád poznávám nové lidi a hledám výzvy pro svoji kreativitu. Krátkým nezávazným telefonátem zjistíme, zda-li vám můžu skutečně pomoci a budu pro vás přínosem. Zavolejte mi!

Černobílá ilustrace portrét Simon Anfilov

602 26 26 33

Logo Anfilov - písmeno A v bílém čtverci.

Napište mi, zavolejte nebo se ptejte.

Simon Anfilov
Brand Designer

Kontaktní údaje

+420 602 26 26 33

simon@anfilov.cz

Krhanice 275

257 42 Krhanice

Firemní údaje

IČ: 64560198

DIČ: CZ7305260446

Krhanice 275

257 42 Krhanice