MISE A HODNOTY ZNAČKY

Hodnoty a mise jsou cesty, které vedou k lepšímu renomé značky.


Jestliže vize značky je pomyslný cíl, tak mise jsou cesty, po kterých k cíli jdeme. Cesty jsou tady a teď. Vize je v budoucnu. Neustále naplňovat své přísliby zákazníkům je základní předpoklad pro skutečně autentickou značku.

Mise značky (žlutě) v koláčovém grafu, grafice, schématu Tvorba strategie značky

"Vážení zákazníci, přistupte blíže, naše značka je spolehlivá, moderní, průkopnická, flexibilní, seriozní, vstřícná, bla bla bla, bla bla... bla..."

Tlouct prázdnou slámu o tom, jak skvělí jsme, se nikdy nevyplácí. Určitě jste potkali lidi, kteří mluví jen o sobě. Určitě to nebudou vaši nejlepší přátelé. Značka je to samé, co je renomé pro člověka. Renomé u lidí si získáte jen tím, že budete jeho podstatu svými činy neustále dokazovat.

Máte skutečně co nabídnout?

Zde se při tvorbě strategie láme chleba. Můžete skutečně nabídnout a manifestovat hodnoty, za kterými si stojíte? Přichází čas dokazovat, jaká značka je, a naložit sobě i zaměstnancům na bedra úkoly, které budou vytvářet renomé vaší značky.

Mise nejsou vzdušné zámky

V očích zákazníků musí být mise okamžitě platné. Aby byly splnitelné, musí být skutečně návodné. Dejte si proto pozor, aby vaše mise byly:

  • zaměřené na přítomnost,
  • zapamatovatelné,
  • jasné,
  • návodné,
  • měřitelné.

Nekomunikujte pouze hodnoty vaší značky.

Silueta muže a ženy, kteří si povídají. V bublině je nápis: "Jsem k ženám pozorný."

Být pozorný = hodnota

Manifestujte je a hodnoty vaší značky samy vykvetou.

Silueta muže a ženy s květinou. V bublině je nápis: "Jé, ty jsi pozorný."

Dávat ženám květiny = mise

UKÁZKOVÝ PŘÍKLAD

Doručíme včas

Některé firmy postavily byznys na tom, že pokud vám nedoručí něco včas nebo čerstvé, tak nemusíte dopravu platit.

Nepostavili svůj marketing na frázích typu „jsme rychlí a spolehliví“. Dokazují to odvážným příslibem, který je zároveň jejich velká konkurenční výhoda. Za tvrzením "Pokud nedorazíme do 30 minut, máte dopravu ZDARMA" se skrývá jistota a odvaha.

Běžící muž v červené kšiltovce a triku rychle doručující pizzu.

Korespondují hodnoty značky s misemi, které firma naplňuje?

Odvážný příslib zákazníkům může být skutečně velká konkurenční výhoda. Pomůžeme vám vytvořit strategii značky a najít hodnoty a mise značky na specializovaném workshopu Autentická značka.

Logo Anfilov - písmeno A v bílém čtverci.

Simon Anfilov - Brand Designer

Firemní údaje

IČ: 64560198

DIČ: CZ7305260446

Krhanice 275

257 42 Krhanice