Návody

Tvorba příběhu v sedmi krocích

Čtení na: 5 minut | Štítky: Branding, Copywriting

Příběhy provázejí lidstvo od nepaměti. Pojďme si ukázat, jak definovat prvky příběhu značky, produktu nebo služby tak, aby tvořily mapu, kterou mohou zákazníci se zaujetím sledovat.

Zákazníci (žlutě) v koláčovém grafu, grafice, schématu Tvorba strategie značky

Vystavějte příběh jako z Hollywoodského filmu

Lidé jsou příběhy fascinováni. Důležité však je, aby se mohli sami stát součástí příběhu. Ať už se jedná o příběh vaší služby nebo produktu, hrdinou vašeho příběhu by měl být váš zákazník.

0:00
0:00

Níže najdete jednoduchý návod na to, jak vystavět příběh. Jako ukázkový případ nám poslouží fiktivní produkt pilulek Sleepy. Jedná se o neexistující doplněk stravy, který pomáhá lepšímu spánku. Důležité je kolem produktu Sleepy vystavět příběh, jehož hrdinou nebudou pilulky, výrobce nebo prodejce, ale sám zákazník.

0:00
0:00

Podobným způsobem můžete vystavět vlastní příběh, v kterém ukážete zákazníkům nový svět. Svůj produkt, službu nebo značku, postavíte do role průvodce, který jim pomůže překonat problém nebo překážku.

0:00
0:00

„Každý příběh je o někom, kdo se snaží vyřešit problém. Když správně identifikujete problémy vašich zákazníků, stanete se pro ně průvodcem (značkou), která jim rozumí.“

Zaujal vás tento článek? Sdílejte:
Logo Anfilov - písmeno A v bílém čtverci.

Simon Anfilov - Brand Designer

Firemní údaje

IČ: 64560198

DIČ: CZ7305260446

Krhanice 275

257 42 Krhanice