Čtení na: 5 minut | Štítky: Branding, Copywriting
Příběhy provázejí lidstvo od nepaměti. Pojďme si ukázat, jak definovat prvky příběhu značky, produktu nebo služby tak, aby tvořily mapu, kterou mohou zákazníci se zaujetím sledovat.
Lidé jsou příběhy fascinováni. Důležité však je, aby se mohli sami stát součástí příběhu. Ať už se jedná o příběh vaší služby nebo produktu, hrdinou vašeho příběhu by měl být váš zákazník.
Níže najdete jednoduchý návod na to, jak vystavět příběh. Jako ukázkový případ nám poslouží fiktivní produkt pilulek Sleepy. Jedná se o neexistující doplněk stravy, který pomáhá lepšímu spánku. Důležité je kolem produktu Sleepy vystavět příběh, jehož hrdinou nebudou pilulky, výrobce nebo prodejce, ale sám zákazník.
Podobným způsobem můžete vystavět vlastní příběh, v kterém ukážete zákazníkům nový svět. Svůj produkt, službu nebo značku, postavíte do role průvodce, který jim pomůže překonat problém nebo překážku.
Simon Anfilov - Brand Designer