Teorie

Čtení na: 2 minuty

Jste si jisti, že logo, design nebo grafický návrh, který jste si objednali a zaplatili je originální? Máte jistotu, že jej můžete neomezeně a výhradně používat? Licence na užití díla toto řeší.

Teorie

Čtení na: 3 minuty

Brand Book neboli Manuál značky je klíčový dokument, který pomáhá všem tvůrcům značky vytvářet její podobu v souladu s nastavenou strategií a pravidly. Značka je pak konzistentní, což významně posiluje důvěru zákazníků.

Teorie

Čtení na: 3 minuty

Egyptští chovatelé a později i Římané cejchovali (brandovali) svůj dobytek různými symboly. Ty měly ochránit dobytek proti krádeži, ale také svojí magií chránit zdraví a plodnost zvířat. Moderní branding je svým způsobem také magie, kterou chráníme svoji značku a její růst.

Logo Anfilov - písmeno A v bílém čtverci.

Simon Anfilov - Brand Designer

Firemní údaje

IČ: 64560198

DIČ: CZ7305260446

Krhanice 275

257 42 Krhanice