ČLÁNKY NA TÉMA

Branding

Teorie

Čtení na: 2 minuty

Jste si jisti, že logo, design nebo grafický návrh, který jste si objednali a zaplatili je originální? Máte jistotu, že jej můžete neomezeně a výhradně používat? Licence na užití díla toto řeší.

Návody

Čtení na: 2 minuty

Love brand je značka, kterou lidé milují. Jestli chcete, aby lidé k vaší značce měli důvěru a milovali ji, musíte ji v prvé řadě milovat vy sami. A to nejen na úrovni majitelů či vedení, ale napříč celou vaši firmou.

Návody

Čtení na: 7 minut

Pokud víte přesně co chcete, máte dobrý nápad, grafický cit a alespoň základní znalosti nějakého vektorového softwaru, můžete si logo vytvořit sami. Pokud však chcete logem dlouhodobě vytvářet renomé vaší značky, možná vám nebude stačit ani zkušený grafik. Potřebujete totiž provést komplexním tvůrčím procesem, který tvorbu loga zahrnuje. Zde je návod na tvorbu loga v sedmi krocích.

Teorie

Čtení na: 3 minuty

Brand Book neboli Manuál značky je klíčový dokument, který pomáhá všem tvůrcům značky vytvářet její podobu v souladu s nastavenou strategií a pravidly. Značka je pak konzistentní, což významně posiluje důvěru zákazníků.

Návody

Čtení na: 5 minut

Příběhy provázejí lidstvo od nepaměti. Pojďme si ukázat, jak definovat prvky příběhu značky, produktu nebo služby tak, aby tvořily mapu, kterou mohou zákazníci se zaujetím sledovat.

Teorie

Čtení na: 3 minuty

Egyptští chovatelé a později i Římané cejchovali (brandovali) svůj dobytek různými symboly. Ty měly ochránit dobytek proti krádeži, ale také svojí magií chránit zdraví a plodnost zvířat. Moderní branding je svým způsobem také magie, kterou chráníme svoji značku a její růst.

Logo Anfilov - písmeno A v bílém čtverci.

Simon Anfilov - Brand Designer

Firemní údaje

IČ: 64560198

DIČ: CZ7305260446

Krhanice 275

257 42 Krhanice