Čtení na: 2 minuty | Štítky: Branding, Logo, Marketing, Reklama
Love brand je značka, kterou lidé milují. Jestli chcete, aby lidé k vaší značce měli důvěru a milovali ji, musíte ji v prvé řadě milovat vy sami. A to nejen na úrovni majitelů či vedení, ale napříč celou vaši firmou.
Lovebrand vzniká v srdcích zákazníků. Ale až po té, co vykvete v srdci vedení a jeho zaměstnanců. Na prosazení potřebných změn, plnění příslibů, držení se filozofie a hodnot značky či zlepšování kvality produktů nebo služeb, potřebujete zapálený tým.
Lovebrand nevytvoříte skvělým logem. Skvělá reklama může mít pouze nárazový efekt. Promyšlená marketingová strategie může roztáčet prodej, ale značka nemusí růst. Jsou to LIDÉ, kteří vytvářejí lovebrand. A ti první jsou lidé uvnitř vaší firmy.
Pokud jste investovali do strategie značky, strategie marketingu nebo manuálu značky, nesmíte tyto investice zahodit tím, že zůstanou ležet někde v šuplíku. Na papíře to na začátku vypadá tak, že vaše značka udělá díru do světa. Jste do ní zamilovaní, protože snít je tak snadné.
Je však nyní úkolem lídrů ve firmě, aby pomáhali zaměstnancům strategii chápat a naplňovat. A to je mnohem těžší, než strategii vymyslet. Lehce na cvičišti, těžko na bojišti.
Součástí každé strategie, jak vybudovat love brand, by měl být jasný akční plán, který klíčovým lidem rozdá zodpovědnost za plnění dílčích kroků.
Simon Anfilov - Brand Designer