Jasná strategie značky pomáhá:
Workshop Autentická značka může také významně pomoci celé vaší obchodní strategii, protože nabízí široký pohled na značku a firmu a inspiraci pro její dlouhodobý rozvoj.
Autentická značka je postavena na jednom či více intenzivních workshopech (tvůrčích sezení), jejichž výsledkem je jasná, stručná a pochopitelná strategie značky.
Vyvinul jsem vlastní metodu strategie značky, která je postavena na autenticitě. Nesleduje pouze úspěch a zisk, ale skutečné budování vztahu se zákazníky.
Naším cílem je správně pojmenovávat hodnoty, vyjadřovat myšlenky a hledat klíčové atributy značky. Společně proto najdeme a definujeme:
Workshop je tvůrčí sezení všech lidí, kteří mohou přispět k tvorbě strategie značky.
Celým workshopem vás provedu. Nemusíte nic studovat nebo mít znalosti z oboru marketingu či brandingu. Nepotřebujeme analýzy či průzkum trhu. Pokud je však máte, rád bych se s nimi předem seznámil.
Ideální počet účastníků workshopu je 4–8 lidí. Může proběhnout u vás ve firmě nebo v libovolné zasedací místnosti (pronájmy Klimentská). Potřebujeme mít jen možnost promítat prezentaci z počítače, velký stůl, pár tužek a papírů na poznámky a ideálně i flipchart.
Moderoval jsem mnoho workshopů a vím, že bez "vtažení lidí do hry" či inspirace to nejde. Mám plno nápadů a vím, že vy je máte také.
Prezentace nás provede jednotlivými kapitolami. Ty jsou okořeněny o inspirativní práci s kartičkami, které nám pomáhají k nalezení toho správného směru:
Za léta praxe vím, že dlouhé manuály a analýzy nikdo nečte. Jsou totiž příliš dlouhé.
Moji snahou je výslednou strategii shrnout tak, aby se vešla na jednu-dvě strany. Seznámení se se značkou by tvůrci, manažerovi či specialistovi mělo zabrat 5–10 minut. Stejně jako když se chcete představit. Výstupem strategie je tedy textově precizně doladěné shrnutí všech zjištění v PDF včetně případných obrázků.
REFERENCE
Po úspěšném absolvování workshopu nám firmy daly důvěru, abychom vytvořili také logo a vizuální identitu*. U většiny z nich jsme tvořili i název. Ještě jednou děkujeme!
* Název a koncept maskota značky ENDORFINO vznikl při workshopu. Logo ani vizuální styl jsem netvořil.